Ofte stillede spørgsmål

SPØRGSMÅL TIL DIN ORDRE
 
Hvornår kan jeg forvente min ordre?
 
Den gennemsnitlige leveringstid for vores produkter er 3 til 4 uger.
 
Vores produkter sendes direkte fra leverandøren til dig. Denne unikke forretningsmodel gør det muligt for os at opnå enorme besparelser på lager- og transportomkostninger, så vi kan tilbyde produkterne til en så lav pris som muligt og selv dække forsendelsesomkostningerne.
 
 
Den forventede leveringstid er overskredet, hvor er min ordre?!
 
I 99% af tilfældene leveres ordrene inden for den forventede leveringstid. Desværre kan det ske, at en ordre forsinkes i leveringsprocessen. Du kan tjekke status på din ordre via følgende link:
 
 
Har du ikke modtaget noget 3 dage efter den forventede leveringstid? Så kontakt os venligst, og vi vil tage os af det så hurtigt som muligt.
 
 
Jeg kan ikke finde en række produkter i min ordre, hvordan er det muligt?
 
Da vi arbejder med forskellige leverandører, kan det ske, at nogle produkter sendes separat. Hvis der mangler varer i din ordre, modtager du dem normalt inden for ca. 2 til 3 dage.
 
Vi beklager ulejligheden.
 

Hvad er forsendelsesomkostningerne?
 
Forsendelsesomkostningerne for din ordre dækkes af os.*
 

Nogle gange giver vi GRATIS en række produkter væk til reklameformål. For at dække omkostningerne en smule, opkræver vi 6,95 EUR i forsendelsesomkostninger.

 
ÆNDRING OG RETURNERING

 
Jeg er ikke tilfreds med min ordre, kan jeg returnere den?
 

Ja, du kan returnere enhver ordre inden for 30 dage uden at angive nogen grund.

 
 
Jeg ønsker at returnere en vare, hvad skal jeg gøre?
 
Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, kan du ombytte eller returnere den inden for 14 dage efter modtagelsen. Produkterne skal returneres i deres originale tilstand og være fuldt mærket. Produktet bør ikke vise tegn på brug.
 
Et returlabel bør altid være forsynet med et sporingsnummer. Afsenderen er altid ansvarlig for forsendelsen.
 
Så snart vi har modtaget de returnerede varer, sikrer vi, at købsbeløbet krediteres til din konto inden for 30 dage.
 
 
 
FORSENDELSESSPORING
 
Hvor finder jeg mit sporingsnummer?
 
Når din ordre er blevet behandlet af vores leverandør, vil du modtage en e-mail med det tilsvarende sporingsnummer. På vores sporings-side kan du indtaste dette nummer for at følge din pakke:
 
 
 
Sporingsnummeret viser ingen oplysninger, hvordan kan det være?
 
Så snart din pakke ankommer til forsendelsescentret, bliver forsendelsesoplysningerne tilgængelige. Husk på, at der kan opstå forsinkelser.

Gratis fragt

For at gøre shopping sjovere!

Kundeservice på dansk

Hurtig og pålidelig!

100% tilfredshedsgaranti

Nyd en sikker returperiode på 30 dage med en ukompliceret håndtering!